tiistai 12. helmikuuta 2013

Heissan

Miten menee? Mulla ei oo piiitkään aikaan niiin hyvää fiilistä kun tänään! <3 syytä en tiedä tosin, mutta väliäkös sillä.. 
Kirjoittaminen on jäänyt, moneen otteeseen oon kyllä todennut että nyt pitäis taas purkautua mutta sekin on tuntunut liian suurelta hommalta..tässä on ollut kaikenlaista, mutta toisaalta ei oo ollut yhtään mitään.. mitäs sitä menneitä kaivelemaan sen pidemmin, todettakoon vaan, että oon ollu kauhee ärrimurri, jokasen naama on vituttanu aivan suunnattomasti, ei tietenkään mitää henkilökohtasta mut ennemmin halunnu olla hiljaa kuin kuunnella ketään. vetäny hirveitä raivareita tyhjästä ja koko ajan kauheen väsyny.. hmm. Bingoa oon käyny pelailemassa tamminkuun torstait, ja viime torstaina maistu humalatilaan asti. Perjantai aamuna äidinkielen tekstitaidon yo - kokeeseen. Se koe yllätti mut positiivisesti :p ei haittaa vaikka oliskin mennyt pisin vittuja, se riittää että lähdin sieltä hymyssäsuin! Parhaillaan menevät kuulokokeet saavat mennä miten mennä.. 
Mulla oli tossa hetki sitten myös kauhee angsti penkkareista ja abiristeilystä, että tulee ihan paskaa ja plaaplaa hirvee hehkutus for nothing. Tänään kuitenkin mun fiilis kasvoi ja tulikin ihan onnistunu olo, pompin melkein kotiin. Nyt mun onnistumisen tiellä ei ole enää oma asenne - vaan raha. vieläkun kaikkeen ylimääräseen paskaan on ittensä luvannu ja tilannu turhuuksia. Tilaamisesta puheenollen, mun penkkaripuvun metsästyskin meni aivan mönkään. Yhden yön aikana oli hävinny joka puolelta haluamani puku, ja huvikseni katsoin myös ulkomaisia sivustoja, vaikka tiesin ettei enää kerkeä tulemaan, niin sielläkin " out of store " hmm. Sen siitä taas oppi. No toivottavasti humala on torstaina sen verran kova ettei pahemmin pieleenmennyt penkkariasu kiinnosta.. :D
kouluhössötyksestä vapaa-aikaan. mainittakoon, viikonloppuna vietin ihan mukavan viikonlopun lautapelien parissa ja sitä edellisenä perjantaina olin aliaksen mestari ;) vai olinko sittenkään.. väliäkö sen, on se touhu vaan niin kivaa. vieläkun sais enemmän tyttöjeniltaan sellasen, eikä tollasia parisuhde iltoja. kävin myös leffassa 21 tapaa pilata avioliitto, mikä yllätti mut täysin. ei ollu semmosta plaaplaaarakkauslässylässylässytystä. Pisteet sille! Vaikka vahvasti vakuutin itselleni, että nähtyäni Vuonna 85 en enää ikinä mene katsomaan suomalaisia ensi-iltoja. Älytöntä paskaa se leffa, mua ahdisti niin että halusin pariin otteeseen lähteä koko Kuvalasta.. Saas nähdä, miten kaikki loppuviikon hössötykset onnistuu! Kuulemiin, Ninsku 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti