sunnuntai 13. tammikuuta 2013

ehkä vielä joskus mäkin olen rikas 8)

ja juuri kun mä ajattelin et onneks kukaan ei oo hetkiin ilmottanu lähtevänsä "sinne ja tänne ja tonne reissulle" tai "meillä oli sellasia ja sellasia viikonloppu reissuja  nyt ihan extempore" niin Milla ilmottaa lähtevänsä huomenna Thaimaaseen. Just. kyllä mäkin vielä joskus räväytän, saatana. vaikka just edellisessä postauksessa sanoin et ei edes lomamatka auttais. no, muutan mielipiteeni 8) hehee, olenhan nainen. 

onhan mummi tallettanu mulle 6000e joka avautuu ja siirtyy suoraan 25.2 mun käyttötilille, mutta koska aikaisemmin syksyllä ryssin hieman raha-asiani ja otin mulle talletettuja rahasto-osinkoja suurinpiirtein vaan ryyppäämiseen, raahas iskä mut pankkiin loppuvuodesta ja pakotti nimet papereihin että sieltä rahastosta nostetaan enää vaan rahoja hänen suostumuksella ja samalla sovittiin että juuri 25.2 meillä on pankkineuvottelu kyseisen summan uudelleen sijoittamisesta, joopa joo. se siitä, kun haaveilin että koko kevään mä matkustan.. no, aion silti sanoa että tonni tai pari suoraa mun tilille, loput säästöön. oon täysikänen saatana, ei porukat siinä voi alkaa vääntämään että eikun niille rahoille tehdään näin, eikä ne ole edes niitä tallettanu.

ja rahasta puheen ollen, voi vittu mua ärsyttää kun mun kerhon-ohjaaja korvauksia ei oo vieläkään tullu ja mulla olis todella sille vajaalle puolelletoistasadalle käyttöä, tossa pari laskua odottelee... ja sanottiin että kyllä ne kerkee tulee vuodenvaihteeksi. vittu saatana. ei näy ei kuulu
maanantaina, eli huomenna pitäis saada selvyyttä. must tuntuu, että pia ainoo vaihtoehto on, et mä oon ryssiny sen tilinumeron. en kyl usko, kun tähänkin asti menny aina oikein. v*ttu. 

ja koska mulla on nämä kyseiset pari laskua rästissä, ( ei niissä vielä oo ollu eräpäivä, onneks ) niin kaikki nettikaupat tuntuu käyttävän jotain Klarna - 14pv laskusysteemiä, koska tänään yritin tilata nellystä mekkoa, niin eipähän onnistu, koska joku Klarnan luottorajasi laskuista on täynnä? joopajoo.  Helvetti. Mähän en koskaan maksa niitä heti nettipankissa, koska harvemmin mikään sopii ja odottele siinä sitten kuukauden päivät palautusrahoja. not for me. 

niin, ja alkuviikosta tehty H&M tilaus olisi lähtenyt kolmessa eri erässä. helmikuun, maaliskuun, ja huhtikuun puol välissä. Hei haloo. huomasin tän tosin jälkeenpäin ja  peruin koko paskan ja sanoin, ettei mulla ole käyttöä niille enää sillon. tulis palautuksessa joka tapauksessa. huoh. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti